Η αγάπη μου και η τόσα χρόνια ενασχόληση μου με τις τέχνες γέννησε την ανάγκη να δημιουργήσω αυτό το blog με την φιλοδοξία να μοιραστώ με συνοδοιπόρους μου καλλιτέχνες , ποιητές , συγγραφείς , συνθέτες , μουσικούς , χορευτές , ζωγράφους , φωτογράφους , αρτίστες γλυκούς ξεχωριστούς της ψυχής μας τα πονήματα . ~Φάνυ Φωτεινή Πολέμη~

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019

Πως να σ ερωτευτώ Φάνυ Πολέμη








                            ΠΩΣ ΝΑ Σ ΕΡΩΤΕΥΤΩ
Πώς να σ ‘ερωτευτώ
μες σε μια πόλη ολο ψέμα
πώς να στο πω
δεν φτάνει μοναχά ένα βλέμμα
Τι κι αν κρατώ
λόγια δικά σου κι υποσχέσεις
χαράμι  γίνανε οι σχέσεις
που έζησα ως εδώ
Πώς να σ’ εμπιστευτώ
πώς να σ’ ερωτευτώ

R….Kι ας λένε γοητεία
πως κρύβει η αμαρτία
το σ’ αγαπώ δεν είναι απλό
θέλει νερό το χώμα
θέλει ψυχή το σώμα
μ’ αν σ’ αρνηθώ
θα εξαφανιστώ...
Θα φύγω θα χαθώ
η αγάπη σου ήταν λάθος
θα λυτρωθώ
μ’ εχει τελειώσει αυτό το πάθος
Σαν μια γιορτή
που όλοι ξεχάσανε να ρθούνε
Χρόνια Πολλά για να μου πούνε
κι έμεινα μόνη εγώ.….
Στίχοι μουσική Φάνυ Πολέμη .

Live home studio
a Fany Pol video




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου