Η αγάπη μου και η τόσα χρόνια ενασχόληση μου με τις τέχνες γέννησε την ανάγκη να δημιουργήσω αυτό το blog με την φιλοδοξία να μοιραστώ με συνοδοιπόρους μου καλλιτέχνες , ποιητές , συγγραφείς , συνθέτες , μουσικούς , χορευτές , ζωγράφους , φωτογράφους , αρτίστες γλυκούς ξεχωριστούς της ψυχής μας τα πονήματα . ~Φάνυ Φωτεινή Πολέμη~

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

Μιχάλης Κατσαρός- Θα σας περιμένω (Κατά Σαδδουκαίων)







Θα σας
περιμένω μέχρι τα φοβερά μεσάνυχτα


Αδιάφορος-

Δεν έχω πια τι άλλο να πιστοποιήσω.

Οι φύλακες κακεντρεχείς παραμονεύουν το τέλος μου

Ανάμεσα σε θρυμματισμένα πουκάμισα και λεγεώνες.

Θα περιμένω τη νύχτα σας αδιάφορος

Χαμογελώντας με ψυχρότητα για τις ένδοξες μέρες.
Πίσω από το χάρτινο κήπο σας

Πίσω από το χάρτινο πρόσωπό σας

Εγώ θα ξαφνιάζω τα πλήθη

Ο άνεμος ο δικός μου

Μάταιοι θόρυβοι και τυμπανοκρουσίες επίσημες

Μάταιοι λόγοι

Μην
αμελήσετε.

Πάρτε μαζί σας νερό.

Το μέλλον μας έχει πολλή ξηρασία.



Μιχάλης Κατσαρός

Θα σας περιμένω ( Κατά Σαδδουκαίων }

το βίντεο με την ανάγνωση του ποιήματος του Μιχάλη Κατσαρού είναι απ την ραδιοφωνική εκπομπή FanOrama Fany Polemi
https://www.facebook.com/fanoramafanypolemiofficial/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου