Η αγάπη μου και η τόσα χρόνια ενασχόληση μου με τις τέχνες γέννησε την ανάγκη να δημιουργήσω αυτό το blog με την φιλοδοξία να μοιραστώ με συνοδοιπόρους μου καλλιτέχνες , ποιητές , συγγραφείς , συνθέτες , μουσικούς , χορευτές , ζωγράφους , φωτογράφους , αρτίστες γλυκούς ξεχωριστούς της ψυχής μας τα πονήματα . ~Φάνυ Φωτεινή Πολέμη~

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Ντύθηκα το σύμπαν

https://soundcloud.com/fany-polemi/cfzwl4knqjj0
(σ αυτό το link η απαγγελία του ποιήματος)





Είδα τα σύννεφα να κινούνται σ ένα ξέφρενο χορό ,
είδα τον ουρανό να χωράει στην παλάμη μου,
σβολαράκι απεραντοσύνης στην χούφτα μου  μικρό ...
είδα τ' αστέρια μιάν ανάσα από μένα
 και τ άγγιξα , ένα προς ένα τα χάιδεψα ,
αστραφτερό κτενάκι τα φόρεσα στα μαλλιά μου !
Ντύθηκα το σύμπαν ολόκληρο στο βλέμμα μου
 μήπως και σε σαγηνεύσω...

εσένα όμως πουθενά δεν σε είδαν τα μάτια μου ,
και στένεψε ο Ορίζοντας  ~~
ξ α φ ν ι κ ά !

Φάνυ Πολέμη

η


WHIRLWIND_OF_FEELINGS_AFREMOV_by_Leonidafremov

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου