Η αγάπη μου και η τόσα χρόνια ενασχόληση μου με τις τέχνες γέννησε την ανάγκη να δημιουργήσω αυτό το blog με την φιλοδοξία να μοιραστώ με συνοδοιπόρους μου καλλιτέχνες , ποιητές , συγγραφείς , συνθέτες , μουσικούς , χορευτές , ζωγράφους , φωτογράφους , αρτίστες γλυκούς ξεχωριστούς της ψυχής μας τα πονήματα . ~Φάνυ Φωτεινή Πολέμη~

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Καταφύγιο Επικηρυγμένων Ρομαντικών κολυμβητών .





Κρατώ μόνο ότι με δροσίζει ,
ότι στην πατούσα μου κροταλίζει ,
σκαλώνει ,
πονάει , και ξυπνάει την συναίσθηση.
πέτρα , νερό , βότσαλα ,
λογικές που τις βούλιαξα σε μια σπιθαμή νερό ,
πρακτικές που δεν ευδοκίμησαν γαλήνης ,
συναισθήματα κι έρωτες που επιπλέουν
ανάσκελα και ταξιδεύουν.
Σημαδούρες εν πλω.
Σωσίβια επιβίωσης.
Η χώρα μου πέτρα και νερό .
Μ αυτά θα μας θρέψει τα όνειρα,
ειδάλλως την πρώτη θα ζωστώ,
την πιό γυαλιστερή μεγάλη , και βαριά ,
βαθιά του να λουφάξω.
Καταφύγιο Επικηρυγμένων Ρομαντικών
κολυμβητών .
Ναυάγια θησαυρών των τόσων χαμένων ψυχών.


Φάνυ Πολέμη.

3 σχόλια: