Η αγάπη μου και η τόσα χρόνια ενασχόληση μου με τις τέχνες γέννησε την ανάγκη να δημιουργήσω αυτό το blog με την φιλοδοξία να μοιραστώ με συνοδοιπόρους μου καλλιτέχνες , ποιητές , συγγραφείς , συνθέτες , μουσικούς , χορευτές , ζωγράφους , φωτογράφους , αρτίστες γλυκούς ξεχωριστούς της ψυχής μας τα πονήματα . ~Φάνυ Φωτεινή Πολέμη~

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Δύο κόκκινες γραμμές- Σύλια Χαδούλη

Δύο κόκκινες γραμμές έσκαψαν

τα μάτια σου πάνω στο σώμα μου

συμβολίζοντας λέξεις

Γεννήθηκε η άμμος της γης

για να ενώσει τα σώματα

Ζωγράφισε πάνω της ο έρωτας

το πρόσωπο μας

Και ήπιαμε από την κούπα μέλι

Σαν ήλθε η ομίχλη του ανέμου

ξέπλυνε με διάφανα δάκρυα

τις σιωπές που ζήσαμε

Κοιμήθηκε εκείνος στα όνειρα

που μου χάρισες

όταν σε κράτησα από το χέρι

Μου χάρισες τα αστέρια

που έκρυβες στην παλάμη σου

Ντύθηκα το μελένιο χρώμα

των ματιών σου

Βυθίστηκα στο βαθύ φιλί σου

 Σύλια Χαδούλη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου