Η αγάπη μου και η τόσα χρόνια ενασχόληση μου με τις τέχνες γέννησε την ανάγκη να δημιουργήσω αυτό το blog με την φιλοδοξία να μοιραστώ με συνοδοιπόρους μου καλλιτέχνες , ποιητές , συγγραφείς , συνθέτες , μουσικούς , χορευτές , ζωγράφους , φωτογράφους , αρτίστες γλυκούς ξεχωριστούς της ψυχής μας τα πονήματα . ~Φάνυ Φωτεινή Πολέμη~

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2018

Ταπεινα προσκυνώ - Φάνυ Πολέμη




Ταπεινά προσκυνώ
Την μαγεία της αγάπης μας .
Αυτήν την θεία συμφωνία
των ερωτικών μας παλμών,
κατευνάζω μ’ ένα φιλί
στο στόμα σου .


Μην προσπαθήσεις να κρύψεις την μορφή σου
σε άλλες διαφάνειες
οσφρί
………ζομαι

τον αγέρα στο πέρασμα σου.

¨Μην πιστέψεις πως τα κορμιά ξεχνούν
σαν χωριστούνε.
Καμάρι μου,
θα χεις σίγουρα από τον στόχο σου
αστο ..
…….χ
……….ήσει !

Σάρκας μυρωδιά
το ταίριασμα
plus
δύο ψυχών το ντεζαβού …
Εσύ κι εγώ
…… κι ο χρόνος …
……..εΜεΙς~~!

Θαμμένο σε σπηλιά θαλασσινή το κοινό Μυστικό μας
δυό πυγολαμπίδες
μοναχά
οι μάρτυρές μας
και το Χ σημείο συνάντησης
όπως τότε
του βλέμματος μας ο σπινθήρας ,
ηδονή ή ενοχή ?

γιατί ξέρεις και ξέρω ,
πια …
πως στα ερέβη των ψυχών
ότι πιο ,
αγνό και ωραίο
ακραίο και πηγαίο ..
το σάρκινο φωσφοριζέ συμπλεγμά μας ,
αυτό το συνονθύλευμα απ τις ανάσες μας ,
και τις σιωπέΣςςςς μας ...
αυτό που αιωρείται και με στοιχειώνει
σαν ένα γιγαντιαίο «ΓΙΑΤΙ»
είναι πιο πολύ
αυτή η καταχθόνια και πάντα αειθαλής
ερώτηση
.. που κανείς
δεν ξέρει να απαντήσει,
αυτός ο ξεχωριστός
ψυχεδελικός διαδικτυακός
ψευδοργασμιακός
Παρά
.........δεισος μας …
ένα κάστρο περίτεχνο
από τραπουλόχαρτα
στοιχισμένα στην τρίχα ,
καλοζυγιασμένα, μετρημένα,
μέχρι ένα απειροελάχιστο μικρό φύσημα .
μια δυστοκία της φύσης ,
μια λάθος κίνηση ,
ένας στρόβιλος αγέρα,
να μπορεί
να αλλάξει τα πάντα …
και να φανεί στο άτι του αυτός ο Απρόσκλητος Επισκέπτης
αυτός ο Ιππότης ο Μαύρος ,
ο ζαβός και ο Μεγάλος ,
με την μπέρτα Θανάτου του
να την σέρνει ….
παΡραΣΣέΡρνει...
να καίει στον διάβα τΟυ
κάθε ζωή
απ την ζωή μας ...
ναι Αυτός...
που
Εσύ κι εγώ
δεν τον εμποδίσαμε
Καβαλίκεψε το άτι τΟυ και θέρισε ,
κι έχωνε σταυρούς στην γη,
κι άλλους κι άλλους ,
κι έσπειρε την διχόνοια του,
σε αταίριαστες εποχές του χρόνου..
σε αζευγάρωτες πεθυμιές του κλήρου του..
σε ανέραστα καλοκαίρια με πανσέληνους ,,
η εποχή αυτή εκλείψεων ,
εκθλίψεων , και καταπλήξεων
που
σε λιώνει σε λυγάει…
……….απο στέρηση
…………. Σε ρίχνει
σε λιγοθυμάει …

Πώς να στο πω ,
πιο απλά..

Εσύ κι εγώ
…… κι ο χρόνος …
……..εΜεΙς~~!
καβάλα στην Νύχτα
πιπιλίζοντας το δάχτυλο
ακόμη
άμαθα , αθώα,
μωρά που μπουσουλάνε
ακόμη
μπροστά σ ένα θαύμα με γουρλωμένα μάτια ,
ανυπέρβλητου εγωκεντρισμού
συνουσίας
στο Άπειρο
…………….του λογισμού μου …
Ενας αΝαλγόριθμος και τόσο ηδυπαθής
εγωισμός
του ανεκπλήρωτου
κι έτσι
χωρίς εσένα
κι εμένα ,
τα πήρε όλα σβάρνα
και μετά
το μετά να φοβάσαι Ερωτά μου ,
εσύ
.........κι εγώ
................... βέβηλα σμιξαμε…
κουλουριαστήκαμε αγκαλιά ,
έμβρυα στάση ,
κατΑσταση ,
ξεπεσμένη επΑνάσταση ...
και με επιμονή
μέχρι τελικού αφανισμού μας
που λιγο
……………θυμάει
στη Λήθη σε πετάει .
Και ξεσπάει ….

Ταπεινά προσκυνώ
Την μαγεία της αγάπης μας .

~~~~~~~~~~*
αφιερωμένο σ' όσους δεν εγκατέλειψαν...
φιλί στο στόμα η ζωή
κι η τύχη μας
σαν έρωτας μεγάλος.
A Dio σ' αυτούς που χάθηκαν.
Σπονδή
από τους τυχαία εν ζωή ~!

Φάνυ Φωτεινή Πολέμη

*η μουσική που συνοδεύει :
Serge Teyssot-Gay & Khaled Aljaramani - Vitalité

https://youtu.be/K7ZTw3vGz5I

Φάνυ Φωτεινή ΠΟλέμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου