Η αγάπη μου και η τόσα χρόνια ενασχόληση μου με τις τέχνες γέννησε την ανάγκη να δημιουργήσω αυτό το blog με την φιλοδοξία να μοιραστώ με συνοδοιπόρους μου καλλιτέχνες , ποιητές , συγγραφείς , συνθέτες , μουσικούς , χορευτές , ζωγράφους , φωτογράφους , αρτίστες γλυκούς ξεχωριστούς της ψυχής μας τα πονήματα . ~Φάνυ Φωτεινή Πολέμη~

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018

Η ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ -Τσάρλυ Τσάπλιν

Δεν βρήκα την φτώχεια ούτε ελκυστική , ούτε εποικοδομητική. Δε με δίδαξε άλλο από την παραμόρφωση των αξιών, μια υπερτίμηση των αρετών και των χαρισμάτων των πλούσιων και των λεγόμενων ανώτερων κοινωνικών τάξεων.
Αντίθετα ο πλούτος και η διασημότητα με δίδαξαν να κοιτάζω τον κόσμο από την σωστή προοπτική , ν’ ανακαλύπτω πως άνθρωποι περιωπής , όταν τους γνώριζα από κοντά , είχαν ελλείψεις σαν όλους εμάς.
Ο πλούτος και η διασημότητα με δίδαξαν επίσης να περιφρονώ τα εμβλήματα του ξίφους , το μπαστούνι και το μαστίγιο ιππασίας σαν κατι συνώνυμο με το σνομπισμό , να καταλάβω πόσο εξαπατά η προφορά που έχει αποκτηθεί σε αριστοκρατικό κολλέγιο στην εκτίμηση των προσόντων και της νοημοσύνης των ανθρώπων , και την παραπλανητική επιρροή που έχει εξασκήσει αυτός ο μύθος πάνω στα πνεύματα των αγγλικών μεσαίων τάξεων , να καταλάβω πως η νοημοσύνη δεν είναι αναγκαστικά αποτέλεσμα μόρφωσης ή η γνώση των κλασικών .
Παρ’ όσα διατείνεται ο Μόουμ, είμαι όπως όλοι οι άνθρωποι , αυτό που είμαι : ένα άτομο , μοναδικό και διαφορετικό , με μια κληρονομική ιστορία από προγονικές παρακινήσεις και παρορμήσεις – μια ιστορία από όνειρα , κι από ειδικά βιώματα , που όλων αυτών είμαι το άθροισμα . "

Η ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ
Τσάρλυ Τσάπλιν
Μετάφραση απο τα αγγλικά
ΚΟΣΜΆ ΠΟΛΊΤΗ


ΕΚΔΌΣΕΙΣ ΠΑΙΔΕΊΑ 1964

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου