Η αγάπη μου και η τόσα χρόνια ενασχόληση μου με τις τέχνες γέννησε την ανάγκη να δημιουργήσω αυτό το blog με την φιλοδοξία να μοιραστώ με συνοδοιπόρους μου καλλιτέχνες , ποιητές , συγγραφείς , συνθέτες , μουσικούς , χορευτές , ζωγράφους , φωτογράφους , αρτίστες γλυκούς ξεχωριστούς της ψυχής μας τα πονήματα . ~Φάνυ Φωτεινή Πολέμη~

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018

φα σολ λα ( Παιδική σειρά της ΕΡΤ 80'ς)



Επεισόδιο απο τα λίγα που εχω προσωπικά διασώσει απ την εκπαιδευτική ψυχαγωγική παιδική σειρά της ΕΡΤ 1986
"Φα σολ λα" της μουσικού- εκπαιδευτικού Χρύσας Αποστολάτου με πρωταγωνίστρια εμένα ( αχ τ άτιμα τα νιατα )
και σε παραγωγή του Τμήματος Παιδικών εκπομπών της ΕΡΤ του Νϊκου Πιλάβιου .
Στόχος της παιδικής σειράς Φα Σολ Λα με εύκολο, προσιτό , πρόσχαρο τρόπο τα παιδιά να μπουν και να μάθουν τον κόσμο της μουσικής .
Απο το προσωπικό αρχείο μου .
Δυστυχώς δεν έχουν διασωθεί
αρχεία απ την ΕΡΤ...

"Για να μείνουμε πάντα παιδιά ..."
καλή θέαση
Φάνυ Πολέμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου