Η αγάπη μου και η τόσα χρόνια ενασχόληση μου με τις τέχνες γέννησε την ανάγκη να δημιουργήσω αυτό το blog με την φιλοδοξία να μοιραστώ με συνοδοιπόρους μου καλλιτέχνες , ποιητές , συγγραφείς , συνθέτες , μουσικούς , χορευτές , ζωγράφους , φωτογράφους , αρτίστες γλυκούς ξεχωριστούς της ψυχής μας τα πονήματα . ~Φάνυ Φωτεινή Πολέμη~

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018

Φα Σολ Λα (ΠΑΙΔΙΚΉ ΣΕΙΡΑ ΕΡΤ 80s)2



Επεισόδιο 2  απ την εκπαιδευτική ψυχαγωγική παιδική σειρά της ΕΡΤ 1986

Φα σολ λα της μουσικού- εκπαιδευτικού  Χρύσας Αποστολάτου με πρωταγωνίστρια την Φάνυ Πολέμη

και σε παραγωγή του Τμήματος Παιδικών εκπομπών της ΕΡΤ του  Νϊκου Πιλάβιου .

Στόχος της παιδικής σειράς Φα Σολ Λα με εύκολο, προσιτό ,  πρόσχαρο τρόπο τα παιδιά να μπουν και να μάθουν τον κόσμο της μουσικής  .



Απο το προσωπικό αρχείο  μου .

Δυστυχώς δεν έχουν διασωθεί

αρχεία απ την ΕΡΤ...

"Για να μείνουμε πάντα παιδιά ..."
Στο συγκεκριμένο επεισόδιο ξεκινάει με δυό τραγουδια δικά μου ,
το "είπα να σε παρω στο τηλέφωνο"
και το "σαν παλιά μπαλάντα" .



καλή θέαση

Φάνυ Πολέμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου